Monday 13 June 2011

MYSM dar'l :)

HAHA (!) * kenapa aku gelak ?? biol ! okeyyh assalamualaikum kepada semua blogger- blogger yang tengok atau tidak sengaja tengok blog ni .. blablablabla hah ! u all pon tahu yang saya tidak reti untuk become a bloger like korang semua *aku tak HOT macam korang HAHA :D sory tergedik  .. btw aku nak story macam mane aku boleh ter -fikir untuk menjengguk blog ini full stop ! actually aku kesian tengok fans2 aku diluar sana ter-tanya2 pasal natang blog nih *PERASAN .. daripada aku buat natang ni tapi tak gune ape heyy nye ?? membazir je titik peluh aku selama ini memerah kepale hotak untuk membuat sebuah blog untuk korang tau iaitu " the blog of mine" cehh (!) the title pon orang yang sumbang nak bongkak ?? haha :D  so kepada sesiapa yang tidak suke mengambil endah dan tidak menyukai blog saya pegi mampos (!) okeyy sampai sini je aku dapat merapik2 :) lysm tc  ingat (!) MAIL LAMBONG TAK MAKAN RASUAH :) assalamualaikum  

No comments:

Post a Comment