Thursday 16 June 2011

SUMPAH (!) sayang terlebih amat dekat kau ♡

                                              baring atas rumput ?? ade aku kesah ?? HAHA










                       HELLO (!) whats up my dear , sweety :D oh ya (!) tidak lupa kepada kamu-kamu yang melihat blog saya serta sesiapa yang stalk my blog secara senyap-senyap (atau lebih kurang macam curi tengok lah kak melah oii) huh ! tuuu dddiiaa . okeyh for this time aku nak story pasal kawan -kawan yang disayangi , tersayang dan kesayangan .senang cerita semua SAYANG lah kan (!) susah sagat hang pa nak paham (!) haa dan baru-baru ni kitaorang telah menjalankan satu sesi pengambaran atau dikenali sebagai sesi photoshot lahh ! haaa ....  mengambil masa selama EMPAT jam untuk menghasilkan gambar - gambar yang boleh memutuskan urat jantung seperti di-ATAS lah kan .  huh !! ambik kau cik melah (!) lame koot !! act banyak tahap gaban gambar nye . sory tak dapat nak uplod banyak -banyak sebab menyusah kan aku ! HAHA :D . walaupun gambar aku kebanyakkan nye macam (SAKAI LAUT) tapi aku suke pasal ape anak - anak ?? pasal aku sayang kawan aku lah bodoh !! description : sape tak suka blah (!) dah -dan sebelum aku mengarot tak pasal-pasal nanti baik aku stop ye kak melah ye .. okeyh bye byeee babeyh <3

No comments:

Post a Comment