Tuesday 19 July 2011

♥♥♥♥POKEMON SAYA ♥♥♥♥



assalamualaikum ,, hey semua :) lama tak update blog ken , ken , malas punye pasal lah ni !! haiisshh "___" apa nak jadi dengan anak ruziad ni . NVM lah babe . just wanna story about "im already taken by adi " haha :D promote boyfie kat blog . eceh ceh ! tak tahan . muehehe bukan apa lah kan , semua orang heboh pasal boyfie dia kat blog *jealous meyyh ! then right now , aku nak heboh-2 kat sini yang aku pun ada boyfie jugak !! faham ?? so siapa yang ada nawaitu nak ngurat ke usha ke dll lelaki di atas , harap dibatalkan kah sebab "adi taken by una" nampak ?! haaaa . ILYSM lah lalink <3 weeeeeeee ~ kau ada ?? tak kan .okay walaupun aku tak dapat pakwe yang se-hensem shah rukh khan or david beckam tapi sekurang-kurangnya dia manusia jugak macam aku . tak penah meet lagi . just kenal dalam fb aje . ahah :D klaka kan ? k lah i dunt know what to say yet , so far so good lah . and hope bad things will not happen after this . 

ILYSM POKEMON <3<3<3<3
                           <3<3 <3<3<        <------ ambik ni sayang !
                              <3<3<3<3<3               love untuk you !!
                                                                   muahmuah !

No comments:

Post a Comment