Thursday 8 September 2011

RAYA =)

sayang umi muah muah lah :D

actually ramai lagi , tapi malas nak uplod *pemalas
 assalamualaikum , sory lambat men-uplod gambar raya ni . saya malas sebenarnya . mintak maaf okay . saya tiada niat untuk melukakan hati sesiapa sebenarnya , tapi saya sangat malas . merepek -.- tahun ni tema macam warna hitam semua lah . haha :D okay yang atas sekali tu dengan umi kita , sayang betul dengan umi saya ni . muah , muah . okay yang bawah pula dengan sanak saudara , tapi yang ni baru sikit , sebenarnya ramai lagi haaa sampai photografer tu pun nak tergelak sebab ramai sangat . *okay memandia sebenarnya . haha :D sorry abang lens ea . so malas sangatt nak menaip , okay sampai sini je . assalamualaikum . terima kasih kerana membaca entry saya :) lebiuu so much lahh

No comments:

Post a Comment