Thursday 13 October 2011

the best kanda in the world (Y)


ooo hoooo hoiiii kaalau dah mataa bertentang mata- tengtengtengtengteeennnng! hati di dalam bagai nak gilaaaa.  haha tahu kan lagu tuuuu? motif? err kbye -.- hahaah salam sejahtera keatas kamu ya pembaca sekalian,  una bukan nak sembang lebat, tapi nak story pasal KANDA kita the kind of sahabat. jyeahhh ilove  him so soo much. ehem jangan marah okay? haha tak ada niat lebih pun - ish korang ni pemikiran nauzubillah ! haha *gelak besar.  dia selalu buat aku tergelak and rasa macam nak mati dah sebab perut dah pecah tergelak. suka buat aku terkentut-kentut bila dengar dia cerita. atetet shuwitt kan dia?? haha aku pernah tipu dia pasal sekolah aku kena pakai baju bersalut plumbum sebab gamma tersebar kat sekolah, jyeahh sorry kanda. hahha tak berniat pun nak masuk neraka sebab tuu. selalu otp dengan dia dia, meriah jugak lah kan. walaupun tak pernah jumpa tapi macam dah 2 kali jumpa and insyaallah graf tu akan meningkat ke berkali-kali pulak. ahah! memang hebat. sebab boxer dia koyak-2 pun dia bagi tahu aku. kita orang memang berfikiran luas, sebab suka berangan tentang masa depan. korang ada?? sampai berancang untuk bunuh diri sama-2 dekat tabung haji - bukan apa, tapi senang nanti orang yang dalam tu pun islam kan? haha mengarut macam tapir kacuk monyet dah una ni. tapi apa apa pun tak payah nak bangga sangat lah baca title tu kan kanda. menyampah dinda. okayboiii thanks for reading :)

with 

No comments:

Post a Comment